כיתת אמן עם יזהר אשדות באולפן שלו – 28.2

יזהר אשדות כיתת אמן

 

28 בפברואר, 2017, האולפן של יזהר אשדות – תל אביב

מיוחד לנרשמי הסדנה בלבד: 10% הנחה על כל מה שתחברו בחנויות קילומבו – הרשת המקצועית לציוד פרו אודיו ודי-ג׳י!

לפרטים והרשמה, זויה באולפן:

studio@ashdot.co.il

03-5253392

הסדנה מתרחשת באופן אינטימי, באולפן של יזהר אשדות בתל-אביב, ומאפשרת צלילה נדירה אל תהליכי ההפקה וההקלטה של השירים והאלבומים שהיו ועדיין חלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית. חוויה מעשית שלא קיימת במקומות אחרים.

https://www.youtube.com/watch?v=jx_jk4MjLbA

במשך ארבע שעות, ומול שמונה משתתפים בלבד, אשדות מספר ומדגים את דרכו הייחודית להפקת מוזיקה באולפן, תוך שימוש והדגמה בשיטות ובטכנולוגיות שונות המתאחדות יחד למגש כלים להפקה מודרנית.

אשדות מוביל את החברים בדרך בה הוא יוצר ומפיק מוזיקה מאז תחילת שנות השמונים ועד היום. ואיך הדרך הזו ממשיכה להשתנות בכל יום – החל משלב הכתיבה, דרך ההקלטה, ועד לשלב המאסטרינג – תוך שהוא משתמש במערכות הקלטה דיגיטליות, באינספור ה-Plugins והתוכנות, במיקרופונים ומכשירי אודיו אנלוגיים (חלקם נדירים במיוחד), בכלי נגינה אקוסטיים ואלקטרוניים ובמערך הסינטיסייזר המודולרי האישי שלו, כאשר כל כלי היצירה האלה הופכים לכלי עבודה מלא ברגש.

כיתת האמן מיועדת לאוהבי מוזיקה, הפקה וסאונד סקרנים שמעוניינים לחוות את השימוש המעשי בטכנולוגיות חדשות וותיקות והשילוב ביניהן לטובת יצירה מוזיקלית. במפגש עונה אשדות לשאלות החברים וחולק כמה שיותר מניסיונו הרב בתעשיית המוזיקה המקומית והבינלאומית.

כותב אייל גור אריה (אגא), ראש המחלקה לסאונד, הנדסאים באריאל:

"החודש לקחתי את הסטודנטים שלי מהמחלקה לסאונד הנדסאים באריאל לסדנת אומן באולפן של יזהר אשדות. הסדנה התגלתה כמעניינת ומדהימה. יזהר אשדות, איש מקצועי שהסאונד והמוזיקה זורמת בעורקיו, שיתף את כל הידע שלו ופרס אותו בפני הסטודנטים. בין הנושאים שנדונו, היה חשיבות תפקידו של המפיק המוזיקלי ביצירה וכמה חשוב להבין את כל התהליכים ולשלוט בצד הטכנולוגי בכדי להגיע להישגים אמנותיים. יזהר אשדות העביר את הסדנה בגובה עיניים ובמקצועיות רבה. יזהר, תודה רבה על הסדנה, אין ספק שנחזור גם בשנה הבאה".

יזהר אשדות נולד ב-1958. הוא היה אחד האמנים הראשונים בישראל שהשתמש במחשב ליצירת מוזיקה ומאז ממשיך ליצור בעזרת הכלים החדשניים ביותר. מלבד היותו זמר, מלחין וחבר להקת ׳תיסלם׳, אשדות הפיק, הקליט ומיקסס עשרות אלבומי פלטינה וזהב בארץ ובעולם.

אורך המפגש: כארבע שעות. מתקיימת הפסקה ומוגש כיבוד קל.

וגם שימו לב: מיוחד לנרשמי הסדנה בלבד: 10% הנחה על כל מה שתחברו בחנויות קילומבו – הרשת המקצועית לציוד פרו אודיו ודי-ג׳י! ההנחה בחנויות עד ה-14 במרץ, 2017.

שיתוף: facebooktwittergoogle plus



כתבו תגובה


לא ניתן להגיב.